Szanowni Pracodawcy,
Zapraszamy do skorzystania z możliwości organizacji prac interwencyjnych w Państwa firmie. To znakomita szansa, aby przez pół roku, uzyskiwać w wymiarze miesięcznym, zwrot części kosztów zatrudnienia osoby zarejestrowanej w naszym Urzędzie.
Prace interwencyjne to zatrudnienie bezrobotnego lub skierowanego bezrobotnego opiekuna osoby niepełnosprawnej przez pracodawcę zawsze na podstawie umowy o pracę, które nastąpiło w wyniku umowy zawartej między pracodawcą, a powiatowym urzędem pracy.
Pracodawca, który zatrudnił w ramach prac interwencyjnych skierowanych przez urząd pracy bezrobotnych otrzymuje zwrot części kosztów poniesionych na ich: wynagrodzenia, nagrody, składki na ubezpieczenia społeczne.
Kwota refundacji to maksymalnie 1400,00 zł miesięcznie!
Jeżeli chcą Państwo zorganizować prace interwencyjne – zapraszamy do złożenia wniosku o ich organizację (dostępny w zakładce: PRACODAWCY I PRZEDSIĘBIORCY > DOKUMENTY DO POBRANIA). Do wniosku należy dołączyć oświadczenie o niezaleganiu z zapłatą wynagrodzeń pracownikom, należnych składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Publicznych oraz innych danin publicznych.
Zapraszamy również Wszystkich Pracodawców do kontaktu telefonicznego, pod nr tel. 32 771 59 11 (82), (36). Chetnie przedstawimy Państwu również inne formy wsparcia, dostępne w naszym Urzędzie.